sobota, 28 stycznia 2017

Palissy. Game series. Seria z dzikimi zwierzętami.Fajans angielski




Kolejny serwis będzie zbierany. Już dawno miałam na niego oko, ale ciężko do skompletowania w Polsce i drogo.  To manufaktura Palissy. Najbardziej znana seria to River Thames (Tamiza) a najbardziej poszukiwanymi seriami Palissy są Avon Scenes i Game Series - dwa wzory "Dzikie zwierzęta" i seria "Dzikie ptaki"


Game Series Palissy



Seria "Dzikie ptaki" posiada brązowy nadrukowany wzór z ręcznie kolorowanymi figurami kaczek, bażantów i kuropatw. Projekt jest typowy dla okresu edwardiańskiego, kiedy bogate rodziny zasiadały do wieczornego posiłku i zakupowano specjalną zastawę stołową do potraw z dziczyzny. (Mieli także specjalne zastawy do posiłków z ryb). Wzór nie jest już produkowany od lat 80-tych.
Moja Daisy nie odpuści i wszędzie musi wsadzić swój piękny pyszczek zwany sznupą.  



13 komentarzy:

  1. Ja tylko coś się ustawi i po aparat sięga to modelki i modele przystępują do akcji.;-) Lubiejemy motywy animalistyczne, popieramy nowe zbieractwo.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelka po sesji zamiotła ogonem i zrzuciła wsio ze stołu. Na szczęście szkód nie było, bo skończyłaby jako skórka na nerki:)

      Usuń
    2. Ja moim grożę oddaniem do laboratorium, średnio skuteczne.;-)

      Usuń
  2. Piękne nabytki Ci się trafiły, popieram jak najbardziej.
    Na ten polski serial czekam, zapowiada się świetnie, a teraz oglądam wyjątkowo na jedynce Wiktorię.
    Pozdrawiam cieplutko. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szykowałam się na Wiktorię i przegapiłam:) ale jakoś nadrobię... pozdrawiam:)

      Usuń
  3. cudne talerze a i kociak niczego sobie ja uwielbiam koty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ludzie dzielą sie na tych, którzy kochają koty i na tych pokrzywdzonych przez los.

      Oscar Wilde

      Usuń
  4. Ja wybrałabym Dzikie ptaki. Są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiórka ma piękne barwy, fakt. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Przepiękne talerze <3 Trzymam kciuki o powodzenie w kompletowaniu kolekcji :)
    Kicia urocza i bardzo ciekawska, jak widać :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się imponująco. Trzymam kciuki, a przy okazji i nam się uda coś wyjątkowego zobaczyć. Kocham koty. Dokarmiam trzy. Modelka urocza. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń