sobota, 6 maja 2017

Kolekcjonerskie Targi Staroci Zakopane

W tym roku Jarmark Staroci odbywał się w dniach 28 kwietnia -7 maja na terenie zespołu szkół budowlanych " Budowlanki " ul. Krupówki 8 obok Muzeum Tatrzańskiego. W ubiegłym roku obkupiłam się w niedrogą angielską porcelanę.
W tym roku padał deszcz. Rzeczy było dużo, ciekawe, ale drogie. 
Można się było targować.
Najciekawsi są zawsze ludzie nie będący profesjonalnymi handlarzami, tacy, którzy przynoszą kilka sztuk różności wykopanych ze strychu.


Ciekawe stare narzędzia rolnicze i gospodarskie
na pierwszym planie jakiś stary piec z długim blatem - do czego służył?



 I wspomnienie pięknych widoków

cmentarz w Kościelisku
Zakopane/widok z Gubałówki


5 komentarzy:

  1. Ooo moja rodzina nie lubi takich miejsc, bo czas dla mnie przestaje istnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kilka lat temu na tym targu. Dużo ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamelon swego czasu też mnie zaciągnęła i kazała szukać tacy platerowanej. Bosz... naprzeglądałam się, z zemsty na dzień następny zarządziłam wycieczkę wysokogórską.;-) Trafiłyśmy na etap cen dla dobrze sytuowanego zbieracza, kicha z tego wyszła co czułam od razu po wstępnym looku. To po prostu było polowanie nie na tę zwierzynę.:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Handlarze mają wysokie ceny, ale trzeba się targować, zawsze są skłonni do negocjacji. Najbardziej lubię tzw. tubylców, którzy wyszperali coś na strychu. Tak przede mną osobą kupiła za 40 zł wielką srebrną łyżkę z herbem, którą pani miała na kocyku razem z różnymi -nie bójmy się tego słowa- śmieciami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jarmark pod Tatrami ...super sprawa. A ja nawet do Niowego Sącza nie mogę się wybrać na czas takiego jarmarku.....a chciałabym bardzo.

    OdpowiedzUsuń